Продавець Hot Parts автозапчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
884 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Замовлення відправляються по 100% оплаті
Hot Parts - Автозапчастини
+380442992006
+380 (67) 260-52-42Горячая линия
+380 (93) 170-68-55Горячая линия
+380 (50) 512-78-00Горячая линия
Додати відгук

Кульова опора

Яку кульову опору вибрати?

Занадто дешеві запчастини краще не купувати, оскільки вони не пропрацюють та 5000 км. Довговічною вважається продукція виробників, які націлені на середній і преміальний ціновий сегмент. В цих класах представлені європейські, китайські і японські виробники. Тому гідний асортимент гарантований.

Скільки служить шарова опора?

У середньому експлуатаційний ресурс варіюється в діапазоні від 90 000 до 150 000 км. пробіг також впливає виробник запчастини. Вітчизняний автопром не здатний похвалитися такою довговічністю. У машинах ВАЗ опори виходять з ладу приблизно кожні 30 000 км.

Де можна купити кульову опору?

Купуйте запчастини в нашому інтернет-магазині. Ми гарантуємо низькі ціни та широкий асортимент. Торгуємо виключно оригінальними комплектуючими від провідних виробників. Тому заводський брак виключений.

Коли треба міняти кульову опору?

Початковий робочий ресурс деталі скорочується через їзди по бездоріжжю і потрапляння в ями на великій швидкості. Внаслідок цього з'являється стукіт, який поступово посилюватиметься. Він віддає на кермо і кузов автомобіля. Відремонтувати кульові опори неможливо. Якщо вчасно не поміняти деталь, то ситуація погіршиться, відбудеться пошкодження інших вузлів: амортизаторів, важелів, елементів підвіски і т. д.

Кульова опора автомобіля в інтернет магазині hotparts

Кульова опора – це шарнір, що знаходиться в спеціальному вкладиші. За назвою зрозуміло, що ключовим елементом деталі є елемент у формі кулі. Основне призначення комплектуючої – забезпечення поворотної функції з умовою збереження колеса в горизонтальній площині. Шарнір розташований у точці, де важіль підвіски з'єднаний з маточиною колеса. По великому рахунку розглянута опора і виступає в якості фіксуючого елемента, що зберігає рухливість деталей. Серед вітчизняних виробників автомобілів популярна технологія використання двох шарнірів на одне колесо.

Пристрій кульової опори

Комплектуюча складається з наступних елементів:

1.     Пильник – захисний механізм, що перешкоджає проникненню пилу, вологи, бруду, листя.

2.     Палець – стрижень, виготовлений з високоякісного металу, що забезпечує фіксацію маточини колеса до шарніру.

3.     Куля – сприяє безперешкодному переміщенню колеса в заданому напрямку. Забезпечує вільне обертання усередині додатку.

4.     Пластиковий вкладиш – оболонка, всередині якої знаходиться шар. Вона фіксує його, виключаючи ймовірність утворення люфту, і вільне переміщення усередині корпуса опори.

5.     Корпус – захищає внутрішні елементи від зовнішнього впливу. Всередині нього знаходиться обойма з кулею. Корпус прикріплений до важеля підвіски спеціальними болтами.

С целью обеспечения плотной фиксации шаровой опоры в посадочное гнездо вставляется металлический стержень. Палец крепится шплинтом, а корпус соединен с рычагом подвески. Столь тщательно продуманная конструкция гарантирует крепление колеса на подвеске, вне зависимости от его положения. Поэтому машина способна без каких-либо трудностей преодолевать неровные участки дороги, и поворачивать.

Причины неисправности шаровой опоры

Необходимость замены опоры шаровой возникает в случае:

·       механического повреждения пыльника, вследствие чего влага и грязь оседают на внутренних элементах механизма;

·       естественный износ внутренних компонентов опоры;

·       езда по бездорожью или низкокачественным дорогам. Попадание в ямы на скорости – одна из ключевых причин повреждения шарнира. По нему наносится сильный удар, когда колесо оказывается в яме. Поэтому эксплуатационный срок детали сокращается;

·       недостаточное количество смазки. Заводской слой закладывается еще на производстве, но его недостаточно, так как он быстро пересыхает. Поэтому мастера рекомендуют автовладельцам самостоятельно смазывать внутренние компоненты, поскольку это позволяет продлить рабочий ресурс детали.

Регулярная смазка – самый эффективный способ обслуживания. Цена шаровой опоры заведомо выше, нежели расходы, связанные с регулярным уходом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner